در دروازه رو میشه بست ولی.....
 
 
 

   - در دروازه رو میشه بست ولی.....


چه دنیای عجیبیه.

چه مردم بیکاری داره.مردمی که نشستن خونه هاشونو

پشت سر مردم حرف میزنن.

آدم حالش بد میشه از این مردم

 

 

امروز به مناسبت عید سعید فطر رفتیم خونه مامان بزرگمینا

واسه عید دیدنی.

از شانس بده منم زنموم هم اونجا بود

 

 

وای که من چقدر از این زن بدم میاد.

نشسته خونشونو غیبت مردمو میکنه

 

امروز تو راهرو خونه مامان بزرگمینا وقتی فقط واسه 2 دقیقه

باهاش تنها شدم یهو بغلم کردو گفت بهت تبریک میگم

مهدیه!!!!!

خیلی خوشحال شدم فهمیدم با .... نامزد شدید!!!!تعجب

 

 

منم سریع بهش اخم کردمو گفتم این حرفا چیه؟؟؟کی

 بهت این حرفا رو زده؟؟عصبانیگفت:دختر عمت گفته.یعنی اشتباه

گفته؟؟؟

 

 

منم بهش گفتم باشه ایراد نداره.من فردا با دختر عمه صحبت میکم.

 

بعد اون سریع حرفشو عوض کردو گفت:آخه ما از مامانت

شنیدیم.تعجباون روز خودش گفت که بعد از خواهربزرگت بلافاصله

 تو نامزد میشی.درسته؟؟؟متفکر

 

 

گفتم ایشالله.

گفت پس چرا اینطوری کردی؟ترسیدم.

 

 

منم بهش گفتم:قرار نیست کسی بفهمهعصبانی

 

اونم دائم بهونه میاورد و میگفت من فکرکردم دیگه نامزد شدید

وکسی نمیدونه و....تعجببه هرحال من بهتون تبریک میگم.منم تبریکشو پذیرفتم ولی همچنان قیافم تو هم بود...

 

ای خدا من چیکار کنم از دست این مردم حراف که هیچ کاری جز

 حرف زدن پشت سر این و اون ندارن؟؟؟؟

 

به جوجوم که گفتم بهم گفت که نباید بهشون اهمیت بدمو اگه

اعصابمو خورد کنم یعنی اونا واسم مهمن.

از اونجایی هم که اونا حتی نوک سوزنی هم واسم ارزش ندارن تصمیم گرفتم که دیگه بهشون فکر نکنم

 

 

ولی به جوجوم گفتم که در آینده نه با فامیلای بابام و نه با

فامیلای بابای جوجوم رفت وآمد نمیکنم.آخه همشون پشت سر آدم حرف میزنن و اصلا ازشون خوشم نمیاد

 

جوجومم بهم گفت:چشم سرورم,چشم تاج سرم

 

اونم قبول کرد که باهاشون رفت و آمد نکنیم

 

حالا به نظر شما من با این زنمو و دختر عمه فضول چیکار کنم؟؟؟متفکر

این بار دومین باره که اینجوری ناراحتم میکنن.

 

شما بگید من چیکار کنم؟؟؟؟to_take_umbrage.gif





+ | نوشته شده توسط: عسلی در: شنبه 10 شهريور 1390برچسب:کنجکاوی,زیادی,| نظرات  :

 

 
منوي اصلي

ارشيو مطالب


مهر 1390
شهريور 1390
موضوعات مطالب
لينک دوستان
من و خدا
بزرگ ترین گالری عکس
لینک باکس
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشق ترین زوج جهان و آدرس daftare-khateratam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

 
لينك هاي روزانه
- کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

جستجو

     Search

طراح قالب
Template By: LoxBlog.Com